Thema marketing - re-start your workout (vervolg)
EEN STERKE MULTIMEDIALE COMMUNICATIE
Voor iedere club, maar zeker voor een club als FT-CLUB die tijdens de Corona-pandemie werd gebouwd, is een multimediale aanpak van het grootste belang om duurzaam bij de doelgroep op het netvlies te komen.
´Re-Start your Workout´ is gecommuniceerd via:
EEN INTERESSANTE PROPOSITIE VOOR DE GEKOZEN DOELGROEP
De gekozen doelgroep is tussen 25-55 jaar, sportief actief of tot voor kort sportief actief geweest, (voormalig) teamsporters of individueel sporter. Met Functional Training als ondersteunende trainingsvorm voor de eigen sportspecifieke training.
De propositie is opgenomen in een kwalitatief hoogwaarding E-book in duidelijk herkenbare FT-CLUB branding en is opgebouwd uit:
@HOME-PROGRAMMA´ TIJDENS DE SLUITING VAN DE FT-CLUB EN OVERIGE FITNESSCLUBS
VANAF HEROPENING
FLEXIBILITEIT
Wat de persoonlijke opvatting over Covid-19 en de daarmee samenhangende maatregelen ook mogen zijn, de samenleving heeft richting de fitnessbranche gereageerd door ruim een derde van het totale aantal lidmaatschappen op te zeggen.
Om de veel gewenste ´flexibiliteit´ te kunnen bieden en de angst/terughoudendheid weg te nemen voor de gevolgen van een abonnement bij een nieuwe lockdown, gaat ´Re-Start your Workout´ uit van een 12 weken abonnement dat:
Re-Start your Workout was bijzonder effectief in de periode in de laatste fase tijdens de lockdown en liep synchroon met de voorbereiding voor de opening van de FT-CLUB pilotclub in Zwijndrecht. De campagne is zeker ook toepasbaar tijdens eventuele nieuwe periodes van strengere maatregelen en noodgewdongen sluiting. Niet iets waar we van uitgaan maar waar je maar beter op voorbereid kunt zijn...