Communicatie (vervolg)
Om communicatie te kunnen inzetten als informatiebron (kennis verzamelen en delen) en als middel om centra en ondernemers aangesloten bij NL Actief krachtiger te positioneren als aanbieders van kwaliteit, hebben we in 2018 een aantal communicatiemiddelen en platforms ingezet: onze in 2017 vernieuwde website, het kennisplatform iFitness, het Ezine als vakblad, het boek Liftgesprekken met verhalen van succesvolle fitnessondernemers, congressen, symposia, regiobijeenkomsten, events.
Bekijk hier NL Actief Ezine-5
Bekijk hier NL Actief Ezine-4
Bekijk hier NL Actief Ezine-3
Bekijk hier NL Actief Ezine-2
Bekijk hier NL Actief Ezine-1
NL Actief en BodyLIFE zijn eind 2018 een partnership aangegaan. Het doel is om de kennis van beide partijen te delen en zo de gehele Nederlandse fitnesssector te blijven inspireren. Beide organisaties bereiken samen de hele professionele Nederlandse fitnesssector. Waar BodyLIFE als papieren magazine vooral in print sterk is met een groot bereik, beschikt NL Actief vanuit haar rol als brancheorganisatie over een groot netwerk en sterke online communicatiekanalen. Het officiële partnership gaat per 1 januari 2019 in.