Communicatie

Kerntaak: dienstverlening

Voor een branchevereniging is communicatie met de leden en stakeholders van cruciaal belang. Niet alleen qua inhoud, ook qua vorm. De communicatie moet aansluiten bij de communicatievormen en -behoeften van de samenleving. Die is steeds meer online gericht met de focus op audiovisuele communicatie. Met andere woorden: we lezen steeds minder, maar we nemen steeds meer informatie op via (bewegende) beelden. Bovendien moet deze informatie on demand beschikbaar zijn, via meerdere devices. Of je nu achter het bureau zit of bij een congres in het buitenland: de informatie moet beschikbaar en bereikbaar zijn.

Om onze achterban beter te kunnen bereiken en bedienen en ook beter aan te sluiten op de beschreven communicatietrends- en behoeften, koos NL Actief in 2017 voor digitaal. Onze samenleving digitaliseert immers in hoog tempo en NL Actief wil daarop vooruitstrevend anticiperen. We hebben tenslotte met bijna 1000 locaties en 2,5 miljoen fitnessconsumenten een enorm potentieel bereik.

+ lees verder