Fase 2 keurINg- en positiONerINgsysteem

Kerntaken: dienstverlening - ontwikkeling - zingeving - B&L - kwaliteit

NL Actief heeft in 2017 één kwaliteitskeurmerk voor de ondernemende beweegbranche geïntroduceerd. Met één kwaliteitskeurmerk voor de ondernemende sport- en beweegbranche kunnen we een heldere consumentencommunicatie over kwaliteit realiseren. Zo kan structureel worden gewerkt aan kwaliteitsbeleving, imago en inzichtelijkheid van het bijzonder diverse aanbod.

Met het nieuwe kwaliteitskeurmerk doen we recht aan de benodigde transparantie van de branche als geheel én binnen de segmentatie. Binnen het nieuwe kwaliteitskader krijgen beweegbedrijven immers meer mogelijkheden om zich individueel te positioneren en profileren met hun specifieke aanbod en kwaliteiten. Dit geeft consumenten een beter idee van het aanbod van de ondernemer en de kwaliteiten die daarbinnen worden geboden. In 2018 gaan we de tweede fase van het keuring- en positioneringsysteem in.


Lees verder

10

share