CONsumenten event

Kerntaken: dienstverlening - ontwikkeling - zingeving

NL Actief heeft de voorbije jaren ervaring opgedaan met het organiseren van en deelnemen aan publieksevenementen. In 2017 waren we onder meer partner van het AH Sportfestijn en de 50plus beurs. Die ervaring heeft geleerd dat events voor consumenten een gewaardeerd podium kunnen zijn voor onze leden en kennispartners om hun diensten en producten te etaleren en om meer naamsbekendheid te genereren voor het kwaliteitsmerk NL Actief. Ook in 2018 gaan we samen met kennispartners (nieuwe) publieksevenementen opzetten.


Lees verder

Out-OF-home media networks

Kerntaken: dienstverlening - ontwikkeling - zingeving

NL Actief gaat in 2018 de kracht van het collectief van zo’n 1.000 locaties aangesloten bij de branchevereniging met zo’n 2.5 miljoen fitnessconsumenten actiever benutten. Uitgangspunt is het ontwikkelen van nieuwe verdienmodellen voor onze leden. Eind 2017 hebben we een pilot onder een select groep fitnesscentra uitgerold met een digitaal magazine (Ezine) voor hun leden. Doel van de pilot is om te verkennen of en op welke wijze we in 2018 een serie Ezines voor fitnessconsumenten kunnen aanbieden aan onze leden.


Lees verder

5

share