Hoe je creativiteit kunt gebruiken om een krachtig merkimago op te bouwen voor je fitnessbedrijf

 

Naarmate we dichter bij het einde van het jaar komen, kunnen we met een klein beetje perspectief terugkijken (en met een diepe zucht van verlichting). Er is ontzettend veel veranderd in de wereld en fitnessbranche. En dat betekent dat de manier waarop het gedrag van je leden wordt gevormd, ook is veranderd.

 

Tijdens de pandemie hebben we allemaal tijd gekregen om te stoppen, een stap terug te doen en na te denken over onze ondernemingen en de boodschap die we de wereld in willen sturen. Nu bedrijven in elke sector overschakelen naar meer digitale en hybride online / offline dienstverlening, is innovatie essentieel. Bij Virtuagym moesten we met ons hele bedrijfsmodel een pivot maken om ons aan te passen aan het landschap dat is ontstaan door de recente pandemie.

 

Waar we snel achter kwamen, is dat we een creatieve manier van denken nodig hadden. In het bedrijfsleven en marketing wordt ervan uitgegaan dat professionaliteit en creativiteit twee verschillende dingen zijn. Maar om buiten de gebaande paden te treden en je merk voor te bereiden op succes in tijden van crisis, is het cruciaal dat je beide in je arsenaal hebt. In dit artikel schets ik drie manieren waarop je een creatieve kijk kunt inzetten om een krachtig imago voor je fitnessbedrijf op te bouwen en exponentiële groei te genereren.

+ lees verder

35

share