Voorbeeld-2 compensatiemaatregelen: Easy Active fitnesscentra (vervolg)


We zijn geen grote clubs die het zich kunnen veroorloven om direct de contributie te compenseren. Daarom willen we het samen met jou doen! Zodra we open zijn, kun je een keuze maken uit onderstaande keuzes:

 

Keuze 1: Ik begrijp dat dit een geval van overmacht betreft. Ik ben akkoord dat mijn contributie die betrekking heeft op de periode van sluiting volledig gebruikt wordt om te investeren in mijn club. Ik blijf mijn fitnessclub voor 100% steunen.

 

Keuze 2: Ik begrijp dat dit een geval van overmacht betreft, maar kies voor een 50/50 regeling. Als de helft van mijn betaalde contributie die betrekking heeft op de periode van sluiting gecompenseerd wordt met een verlenging van mijn abonnement, ben ik meer dan tevreden. (voorbeeld: jouw club is 6 weken gesloten, dan wordt je abonnement met 3 weken verlengd) Samen staan we sterk.

 

Keuze 3: Ik begrijp dat dit een geval van overmacht betreft, maar kies toch voor een volledige compensatie van mijn betaalde contributie. De periode waarin mijn club gedwongen gesloten is, wordt volledig gecompenseerd met een verlenging van mijn abonnement. (voorbeeld: jouw club is 6 weken gesloten, dan wordt je abonnement met 6 weken verlengd) Uiteraard ook alle begrip hiervoor.

Wij danken je voor jouw coulance, loyaliteit en empathie. Het is onze absolute wens om hier als club, team en leden sterker uit te komen. Samen kunnen wij dat aan!

 

share